Krav inifrån eller utifrån

Kraven utifrån och inifrån har väl aldrig varit så stora för barn och ungdomar som nuförtiden. När tom smala tjejer i 1.a klass bantar seriöst för att få en midja som pamela andersson inser dom inte att dom har tagit på sig ett omöjligt uppdrag. jag har också varit inne i bantningshysterin, vägde väl ett halvt kilo för mycket runt 18-årsåldern och höll på med dieter i 10 år. det var först när jag slutat banta som min formvikt balanserade sig och nu kan jag äta mig mätt utan att gå upp i vikt, för man håller vikten när man vet vad som är bra för kroppen,vad som ökar förbränningen (protein) dessutom har min självupptagenhet minskat och allt handlar inte längre om mig tackolov.

Kommentarer
Postat av: AnnG

Nejmen, har du lyckats ändra designen också! Duktigt mamma! :D

2008-07-21 @ 21:42:29
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Rosemari

Tack gumman favoritfärgen gult. :)

2008-07-22 @ 09:33:12
URL: http://enmammasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0